Co nám vzkazují obchodníci?
08.10.2014 10:35Obchodníkům a prodejcům údajně došla trpělivost s taktizováním českých zákazníků. Čekají s nákupem až na povánoční slevy, které prodejci dříve spouštěli ihned po svátcích. „Povánoční slevy, na které si Češi samozřejmě rychle navykli, letos pravidlem nebudou,“ vzkazují obchodníci zákazníkům.
A jak plyne z aktuálního průzkumu společnosti EFIN, velké slevy po Vánocích neplánují tři čtvrtiny dotázaných obchodníků.
Ano, byla z toho už tradice, pod stromek se dávali obálky s penězi, za které si pak během slev ihned po vánočních svátcích každý výhodně koupil, co chtěl a potřeboval.
Finanční poradce František Macháček je ale přesvědčen, že se zákazníci svých slev díky konkurenčnímu boji stejně někde dočkají. S povánočními slevami už počítají například i e-shopy, které se přizpůsobují prodejní taktice svých zahraničních dodavatelů.
Sobi jsou již tady
Nástup předvánočních prodejních akcí a kampaní můžeme již v nejbližších dnech očekávat, i když venkovní teplota neklesá výrazně pod patnáct stupňů a stromy jsou stále ještě plné listí, se po obchodních centrech rozběhnou sobi se sáňkami.
Podle průzkumu se obchodníci v Česku rozhodli zahájit předvánoční kampaně s dostatečným předstihem. Pouze patnáct procent obchodníků si nechá své speciální nabídky na poslední chvíli.